Vítejte na stránkách společnosti
PROVIS s.r.o.

Aktuality

21.9.2010 21.9.2010 Účast na MSV2010 v Brně

Rádi bychom poděkovali všem zákazníkům i zájemcům, kteří naši expozici navštívili. Budeme se těšit na další příležitost k setkání s Vámi.

12.8.2010 12. ročník country festivalu STARÝ DOBRÝ WESTERN se podařil i mezi kapkami deště

Společnost PROVIS byla letos stejně jako v předchozích letech partnerem příprav country festivalu STARÝ DOBRÝ WESTERN, který se konal 6. a 7. srpna 2010 na Bystřičce - přehradě u Vsetína.

Ačkoliv letos nebylo počasí zrovna příznivé, potěšilo nás, že se festivalu zúčastnili naši zákazníci a obchodní partneři - dle jejich vlastního vyjádření se výborně pobavili s přáteli při dobré hudbě.

4.8.2010 Zahájeno rutinní zpracování podrobných výrobních plánů ve společnosti Mincovňa Kremnica, š.p.

Cílem projektu Podrobné plánování výroby pomocí produktu AHP Leitstand bylo zajistit lepší využití výrobních kapacit a také efektivněji a v reálném čase výrobní proces řídit. Umožnit dále plánování na jednotlivé stroje a kontrolovat, zda je stanovený plán práce výrobních zdrojů plněn.

Postupně, od května 2010, začaly být zpracovávány první výrobní plány a od srpna 2010 je prováděna příprava podrobných výrobních plánů rutinně. Dle slov pana ředitele bylo plánovaných cílů dosaženo. Navíc, jako vedlejší produkt projektu, se podařilo zavést zpracování technologických postupů dle mezinárodních zvyklostí.

Projekt Podrobné plánování výroby byl realizován v dohodnutých termínech a s nižším čerpáním konzultantských dní, než předpokládal harmonogram prací.

22.7.2010 PROVIS tradičně partnerem festivalu STARÝ DOBRÝ WESTERN 2010

Společnost PROVIS je letos stejně jako v předchozích letech partnerem příprav country festivalu STARÝ DOBRÝ WESTERN, který se letos koná 6. a 7. srpna 2010 opět na Bystřičce - přehradě u Vsetína.

Jedná se o jeden z největších festivalů v České republice zaměřených ryze na country a bluegrassovou hudbu. Letos se můžete těšit na Lenku Filipovou, Wabi Daňka, Tučňáky & Míšu Tučnou, Věru Martinovou & P.R.S.T., Tomáše Linku & Přímou linku, samozřejmě také na pořádající Gymplery a mnoho dalších (více na www.starydobrywestern.cz).

Srdečně zveme všechny příznivce country hudby k návštěvě. Strávíte tak dva dny ve společnosti výborné hudby, bohatého doprovodného programu a mezi lidmi naladěnými na stejnou vlnu.

16.6.2010 Konkrétnější a dynamičtější plánování ve společnosti HESTEGO s.r.o.

HESTEGO s.r.o.

V polovině června 2010 byl po 5,5 měsících společné práce konzultantů a pracovníků zákazníka dokončen ve společnosti HESTEGO s.r.o. projekt Detailního kapacitního plánování. Podle názoru GŘ pana Ostrého „bylo realizací projektu dosaženo rovnoměrnějšího zatížení kapacit a obsluha dílenského plánovacího systému získala velmi dobrý přehled o stavu výrobního zařízení i plánu výroby zejména díky grafickému plánovacímu prostředí a grafickým výstupům systému. Celkově se dá říci, že plánování v AHP Leitstand je oproti předchozímu stavu konkrétnější, dynamičtější a sestavený plán je kapacitně vybilancovaný. Potvrdili jsme si, že implementace takového systému není jen otázkou výběru správného software, ale zejména otázkou výběru správného dodavatele. Jsme rádi, že nás ani v tomto ohledu společnost PROVIS nezklamala“, uzavírá své hodnocení generální ředitel společnosti. Projekt byl realizován za podpory OPPI – program ICT v podnicích.

28.1.2010 Verze 7 plánovacího systému AHP Leitstand uvolněna.

V měsíci lednu 2010 byla uvolněna k prodeji verze 7 systému AHP Leitstand v anglickém a německém jazyce. Uvolnění české verze se předpokládá v průběhu dubna 2010. Zákazníkům nová verze přinese nový standardní modul pro výpočet nákladů, porovnání hlášených časů s normou a další zlepšení. Verze je certifikována také pro operační systém Windows 7.

22.1.2010 Specializace pro licencování produktů společnosti Microsoft

Společnost PROVIS připravuje pro rok 2010 rozšíření okruhu poskytovaných služeb také na oblast poradenství a dodávek licencí produktů společnosti Microsoft. Základním krokem k dosažení tohoto cíle bylo úspěšné absolvování licenčních kurzů zakončené certifikací „Designing and Providing Microsoft Volume Licensing Solutions to Small and Medium Organizations“.

V případě vašeho zájmu o poradenství v oblasti licencování produktů společnosti Microsoft nás kontaktujte.

30.12.2009 Start rutinního provozu v INGE Opava v souladu s harmonogramem

Projekt plánování a řízení dílen společnosti INGE Opava zahájený v červenci 2009 byl ukončen v plánovaném termínu a s dohodnutým rozpočtem. Práce na projektu trvala 6 měsíců a jejím výsledkem je podrobné plánování práce jednotlivých výrobních zdrojů spolu se sběrem dat o provedených operacích a poruchách výrobních zdrojů. Plánování dílen je úzce napojeno na informační systém společnosti QI, se kterým nyní tvoří jediný celek. Celý projekt byl realizován s podporou Evropské unie v rámci Operačního programu Podnikání a inovace – inovační projekt.

17.12.2009 Nejlepší bylo řešení společnosti PROVIS

Jeden z nejvýznamnějších českých a evropských výrobců ochranných komponentů pro pohyblivé součásti obráběcích strojů, společnost HESTEGO s.r.o., se rozhodl realizovat projekt detailního kapacitního plánování výroby. Výběrové řízení, kterého se zúčastnili přední dodavatelé těchto systémů působící na českém trhu, vyhrála společnost PROVIS s.r.o. s produktem AHP Leitstand. Tento bude ve společnosti HESTEGO doplňovat firemní informační systém Helios Orange.

23.10.2009 Na peníze s AHP Leitstandem...

... a nejen na ně. Ale také na medaile, odznaky, vyznamenání, spony a další zlatnické výrobky, přesněji na plánování jejich výroby, si Mincovna Kremnica pořídila produkt AHP Leitstand. Tento nástroj bude doplňovat firemní informační systém MAX a očekává se od něj, že přispěje k navýšení disponibilní kapacity výrobních zdrojů a současně pomůže lépe a v reálném čase řídit výrobní proces.

13.10.2009 S expanzí ROBE lighting expanduje i osvědčený Microsoft Dynamics NAV

DIOFLEX

Rožnovská společnost DIOFLEX se zabývá návrhy, výrobou a osazováním plošných spojů. Jejím významným odběratelem je její mateřská společnost ROBE lighting.

Ve společnosti ROBE lighting se pro podporu podnikových procesů už několik let osvědčuje systém Microsoft Dynamics NAV zavedený a udržovaný týmem konzultantů společnosti PROVIS. Po nedávné akvizici DIOFLEXu společností ROBE lighting bylo rozhodnuto, že ve společnosti DIOFLEX bude implementován systém Microsoft Dynamics NAV v plném rozsahu tak, aby mohly být spolehlivě a perspektivně pokryty rostoucí nároky na rozšíření divize prodeje, objemu výroby a optimalizaci nákladů.

Započatá implementace bude dokončena poměrně rychle - v necelých 4 měsících, což je vysoce ceněným rysem projektu. Začátkem ledna 2010 bude nový systém v DIOFLEX plně připraven k využívání.

5.10.2009 Účast PROVIS na Mezinárodním strojírenském veletrhu (MSV) 2009

Společnost PROVIS se tradičně účastní na Mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně. Letos nás naši návštěvníci mohli najít ve dnech 14. – 18. září v pavilonu B na stánku 83.

Naše expozice byla zaměřená na představení komplexního řešení informačního systému pro strojírenské firmy - plánování výroby celopodnikově i detailně včetně sběru dat z výroby i skladu.

Už zdálky k našemu stánku přitahoval oči návštěvníků nový terminál sběru dat s dotykovou obrazovkou, který ještě více usnadňuje nezbytné činnosti spojené s dílenskými hlášeními.

Další novinkou ke zhlédnutí na našem stánku byla nová verze Microsoft Dynamics NAV 2009 s markantním zaměřením na snadné použití systému a na zvýšení produktivity uživatele.

Zájemci o manažerské výstupy kladně hodnotili ukázky a informace o systému TARGIT, který představuje vysoký standard v oblasti produktů pro Business Intelligence.

Návštěvníky vysoce ceněné byly i speciální prezentační akce, v jejichž rámci byly na fiktivní společnosti živě představeny všechny námi nabízené produkty včetně jejich funkčnosti a vzájemné integrace a spolupráce.

Rádi bychom poděkovali všem zákazníkům i zájemcům, kteří naši expozici navštívili. Budeme se těšit na další příležitost k setkání s Vámi.

DALŠÍ FOTO:

2.9.2009 Nechcete usínat při statické prezentaci?
Ukážeme vám integrovaný systém přímo v chodu!

V pondělí 14.9.2009 v 10:30 a v 14:00 budeme na našem stánku B 83 živě prezentovat integrované řešení informačního systému. Představíme v krátkosti podporu procesů modelové společnosti se zakázkovou a malosériovou výrobou. Rámcová náplň ukázky:

  • 1. Obchodník provede změnu prodejní objednávky (ověření požadovaného termínu, zadání do výroby atd.).
  • 2. Nákupčí zajistí výrobní zakázku potřebným materiálem.
  • 3. Skladník provede příjem pomocí mobilního zařízení (díky on-line propojení proběhne nastartování plánování výroby).
  • 4. Plánovač s pomocí grafické tabule připraví denní plán pro dílnu (operativní řešení skluzů, způsob zaplánování, kontrola zajištění materiálem, tisk fronty práce atd.).
  • 5. Dělník nahlásí provedenou práci na dílenském terminálu.
  • 6. Obchodník představí možnosti sledování rentability výrobků.

Přijměte naše srdečné pozvání na připravovanou ukázku a vyberte si, který čas vám vyhovuje. Těšíme se na setkání s vámi.

Věříme, že praktická ukázka našeho řešení vám přinese lepší představu o možném řešení vašich podnikových procesů.

23.7.2009: PROVIS tradičně partnerem festivalu STARÝ DOBRÝ WESTERN 2009

Společnost PROVIS je letos stejně jako v předchozích letech partnerem příprav country festivalu STARÝ DOBRÝ WESTERN, který se letos koná 7. a 8. srpna 2009 opět na Bystřičce - přehradě u Vsetína.

Jedná se o jeden z největších festivalů v České republice zaměřených ryze na country a bluegrassovou hudbu. Mezi účinkujícími najdeme jak známá jména - Poutníci, František Nedvěd, Robert Křesťan a Druhá tráva, Pavel Bobek, Pavlína Jíšová, Cop, Taxmeni či Žalman, tak i méně známé kapely - Gympleři, Blueground, The Colt a další (více na www.starydobrywestern.cz).

Srdečně zveme všechny příznivce country hudby k návštěvě. Strávíte tak dva dny ve společnosti výborné hudby, bohatého doprovodného programu a mezi lidmi naladěnými na stejnou vlnu.

16.7.2009 PROVIS podporuje výrobu ve společnosti Provimi Pet Food CZ

Ve spolupráci s partnerskou společností AXIOM SW s.r.o. se účastníme na zavedení společného řešení skupiny Provimi s názvem ProBus ve společnosti Provimi Pet Food CZ.

Tato společnost je součástí holandské nadnárodní společnosti Provimi Pet Food a zabývá se výrobou a prodejem suchých krmiv pro psy a kočky značek Brasa, Propesko, Reno a krmiv pro malé hlodavce a papoušky.

PROVIMI PET FOOD CZ

Rozšíření podnikového systému Microsoft Dynamics NAV s doplňky pro zpracování potravinářské a krmivářské vertikály společnosti Provimi Pet Food CZ bude zajištěno vertikálním řešením ProBus nasazovaným pro všechny členy skupiny Provimi a podporou zavedení informačního systému ve výrobě konzultanty PROVIS.

29.6.2009 Společnost PROVIS pomáhá s přípravou expanze společnosti INGE Opava

INGE

Koncem měsíce června podepsala společnost PROVIS kontrakt na realizaci systému pro plánování a řízení výroby dílen s jedním z nejvýznamnějších českých výrobců zářivkových svítidel, společností INGE Opava. Kontrakt byl podepsán na základě výběrového řízení, kterého se zúčastnila řada renomovaných IT firem. Z jejich nabídek byla nabídka společnosti PROVIS vyhodnocena jako nejvýhodnější.

V projektu bude řešeno plánování výroby zohledňující nejen kapacity výrobních zařízení, ale také počty pracovníků a specializované přípravky. Cílem projektu je připravit společnost INGE Opava na plánovanou expanzi. Doba realizace projektu je rozvržena na 6 měsíců. Projekt je realizován s podporou Evropské unie v rámci Operačního programu Podnikání a inovace – inovační projekt.

OPPI EU - EVROPSKÉ DOTACE

28.5.2009 Seminář „Integrovaný systém v praxi“

Dne 28.5.2009 jsme ve spolupráci s Microsoft ČR uskutečnili seminář „Integrovaný systém v praxi“. V úvodu semináře Ing. Petr Hampejs ze společnosti Microsoft prezentoval vizi produktu Microsoft Dynamics NAV. Po představení společnosti PROVIS následovala praktická ukázka, která představovala možnost podpory podnikových procesů informačním systémem:

  • 1. Obchodník provedl změnu prodejní objednávky (zákazník požadoval další kusy objednaného výrobku). Při tom jsme ukázali, jak si obchodník ověří dodržení požadovaného termínu, zadá požadavek zákazníka do výroby a ověří, zda jsou ve výrobě dostatečné kapacity.
  • 2. Nákupčí zajistil výrobní zakázku potřebným materiálem.
  • 3. Skladník provedl příjem pomocí mobilního zařízení. Informace díky on-line propojení ihned uvedla v chod plánování výroby.
  • 4. Plánovač s pomocí grafické tabule připravil denní plán pro dílnu. Nastínili jsme při tom možnost operativního řešení skluzů, ukázali způsob zaplánování, prostředky pro kontrolu zajištění materiálem, tisk fronty práce s čárovým kódem a další.
  • 5. Dělník nahlásil provedenou práci na dílenském terminálu s využitím čarových kódů. Přitom jsme ukázali provázanost s ostatními částmi systému, kde se hlášení bezprostředně projevilo.
  • 6. Nakonec jsme se vrátili k obchodníkovi, který představil možnosti sledování rentability výrobků. Ukázali jsme některé pohledy uživatelsky připravitelných analýz a jejich grafickou podobu.

Součástí programu bylo i vystoupení zákazníka PILANA TOOLS Wood Saws spol. s r.o. - své zkušenosti s prezentovaným systémem účastníkům sdělili zástupci společnosti, Ing. Jaroslav Tobola, ředitel společnosti, a Ing. Marek Sovadina, vedoucí plánování.

Ve společnosti PILANA byly zavedeny specializované části podnikového systému v letech 2003 (dílenské řízení výroby), 2004 (dílenský sběr dat) a 2007 (mobilní sběr skladových transakcí).

Zde jsou některé z přínosů zavedení těchto částí systému pro firmu PILANA, které zazněly na semináři:

  • množství zakázek realizovaných po termínu kleslo z 23 na 6 %
  • vzrostl výkon společnosti o 8 % při současném snížení pracovního času z 6 na 5 dní týdně
  • snížilo se množství neproduktivních časů
  • interaktivní vstup dat o produkci a poruchách prováděný dělníky
  • denní sledování výroby a stavu výrobního zařízení
  • nepostradatelnost pro management společnosti, překvapivě rychlá akceptace sběru dat dílnou
  • zvýšení produktivity práce o 18%
  • kvalitní informace o umístění výrobků ve skladě
  • systém navrhuje vhodné místo pro zaskladnění výrobku
  • systém řídí pracovníky skladu při vyskladňování

Produkty a technologie použité při semináři

Všechny funkce prezentované na semináři byly založeny na těchto technologiích a produktech:

Partneři, kterým děkujeme za spolupráci s přípravou semináře a za účast

MICROSOFT s.r.o. MICROSOFT s.r.o.

Bartech, s.r.o. Bartech, s.r.o.
PILANA TOOLS Wood Saws spol. s r.o. PILANA TOOLS Wood Saws spol. s r.o.

Zhodnocení a poděkování účastníkům

Podle hodnocení účastníků splnil seminář očekávání. Velmi kladně byla hodnocena zvolená forma semináře a vystoupení pracovníků společnosti PILANA prezentujících jejich zkušenosti a dosažené výsledky.

Všem přítomným děkujeme za účast a těšíme se na další setkání a na vzájemnou spolupráci.

Pokud se chcete s námi podělit o svůj názor, využijte prosím sekce Napište nám.

11.3.2009 Plánujete výrobu v Excelu? Už nemusíte.

Společnost PROVIS pro vás připravila „balíček“ založený na produktu pro dílenské plánování AHP Leitstand light za výjimečnou cenu.

Balíček obsahuje:

  • Kapacitní plánování v omezených zdrojích (dopředné, zpětné, orientované na úzké místa)
  • Vizualizace plánu a stavu zdrojů
  • Automatizovaný výpočet vlivu dílenských událostí na sestavený plán, vizualizace tohoto vlivu
  • Integrovaná správa dílenských hlášení
  • Správa technologických postupů
  • Správa a tvorba výrobních zakázek
  • Import dat výrobních zakázek z externího datového zdroje
  • Import dílenských hlášení z externího datového zdroje
  • Školení a konzultace v rozsahu 5 dní s možností rozšíření

Plánovací systém lze doplnit produktem OKdata pro přímý sběr výrobních dat čárovými kódy.

Produkt AHP Leitstand light je upgradovatelný na plnou verzi produktu AHP Leitstand. Cena AHP Leitstand light je 36 % ceny AHP Leitstand stejné konfigurace!!! Kontaktujte nás pro detailní nabídku.

20.1.2009: Sběr dílenských dat bez investic

Potřebujete zajistit sběr dat z výrobního procesu a nechcete řešení kupovat? Nemusíte. Společnost PROVIS pro vás připravila možnost financování systému sběru dílenských dat formou pronájmu služby.

V jejím rámci získáte potřebné programové vybavení, technické prostředky i konzultační služby. Řešení je založeno na produktu OKdata VÝROBA a je integrovatelné s informačním systémem, který ve svém podniku používáte. Máte-li zájem o podrobnější informace o produktu či samotné nabídce na jeho financování, kontaktujte nás pomocí formuláře nebo nám napište e-mail.

1.1.2009: Mobilní sběr skladových dat ve společnosti ROBE lighting s.r.o.

Počátečním impulsem byla snaha společnosti ROBE lighting zlepšit a automatizovat skladové činnosti a zajistit evidenci položek skladu v rozlišení na detailní skladová místa – přihrádky. Výsledkem je implementace řešení s obchodním názvem OKdata SKLAD společnosti PROVIS.

Celý projekt byl realizován v druhé polovině roku 2008 v návaznosti na centrální informační systém Microsoft DynamicsTM NAV, který společnost ROBE lighting používá od roku 2005.

Pro práci ve skladě byly použity mobilní zařízení UNITECH s operačním systémem Windows CE doplněné o čtečky čárového kódu. Na těchto zařízeních je instalována aplikace společnosti PROVIS, která přímo komunikuje s podnikovým systémem Microsoft DynamicsTM NAV. V průběhu implementace byla provedena řada činností počínaje nutnými změnami v organizaci skladových procesů přes školení jednotlivých skladníků až po přípravu a převod dat z běžného skladu do skladu řízeného.

S odstupem několika měsíců je projekt hodnocen velmi pozitivně – ve 4 skladech je používáno celkem 12 mobilních zařízení s dotykovým displejem ke spokojenosti skladníků i vedení společnosti. Administrativa spojená se skladovými transakcemi se zjednodušila, práce je velmi operativní a vykazuje téměř nulovou chybovost. Zvýšila se přesnost evidence umístění skladových položek i schopnost sledování sériových čísel.

1.12.2008: Microsoft DynamicsTM NAV 2009

Dne 1.12.2008 byla oficiálně uvolněna k distribuci zákazníkům nová verze systému Microsoft DynamicsTM NAV 2009.

Microsoft DynamicsTM NAV 2009 znamená především zásadní změnu technologického pozadí produktu a povyšuje jej na plnohodnotnou 3-vrstvou architekturu otevřenou pro komunikaci s ostatními systémy na bázi webových služeb. Uživatelům je k dispozici nový klient (tzv. Role Tailored Client), který byl vytvořen na základě analýzy způsobu práce u několika tisíc koncových uživatelů informačních systémů a jehož cílem je zvýšit produktivitu uživatele v jeho práci.

V současné době je nová verze systému Microsoft DynamicsTM NAV 2009 k dispozici uživatelům v zemích tzv. „skupiny 1“ (např. UK, US, DE atd.), česká lokalizace se očekává v průběhu roku 2009.

Více informací o systému najdete na produktových stránkách Microsoft nebo kontaktujte naše specialisty.

25.11.2008: Jednodušší, než výběr z bankomatu

Na konci listopadu 2008 byl vyhodnocen projekt OKdata na sběr výrobních dat sítí datových dílenských terminálů ve společnosti ZPA Pečky.

Podle vyjádření ředitele společnosti, pana Vejvody, splnil projekt očekávání: „Ověřil jsem si“, říká pan Vejvoda, „že tento způsob sběru dat chtějí všichni – dělníci, mistři, plánovač i vedení. Díky průběžnému hlášení výroby máme vždy aktuální a správné informace a na dílnu vydáváme přesné a reálné plány výroby. A podle názoru jednoho z našich dělníků je nynější způsob hlášení výroby jednodušší, než výběr peněz z bankomatu“ – uzavírá své hodnocení pan Vejvoda.

15.11.2008: Pancéřování aut s pomocí AHP Leitstand

Koncem měsíce října 2008 byl podepsán kontrakt na operativní plánování a řízení výroby ve společnosti SVOS, spol. s r.o. zabývající se pancéřováním vozidel. Jedná se převážně o kusovou výrobu.

Základním cílem projektu je rychlé a jednoduché vytváření výrobních plánů zohledňujících reálné výrobní kapacity, dostupnost výrobních dělníků i požadavky na dostatečnou pracovní plochu. Výrobní plány mají být sestavovány v rozlišení na jednotlivé osoby a pracovní směny. Odvádění práce a hlášení poruch je požadováno provádět s pomocí čárového kódu.

Specifikem projektu je výrazný podíl ručních prací zahrnující také demontážní a montážní operace. Výroba je závislá na počtu lidí, jejich kvalifikaci a je dále limitována pracovní plochou, kterou je třeba mít pro provedení operací k dispozici. Proto je výrobní plocha považována za limitující faktor výrobního procesu a je třeba ji při plánování zohlednit.

Součástí projektu jsou kromě dodávky potřebného programového vybavení také konzultační služby, na kterých bude rozhodující měrou záviset úspěch projektu.

20.10.2008: Ukončení realizace projektu „Plánování a řízení výroby ve firmě Glatt Pharma“

Projekt byl otevřen s cílem posílit schopnost společnosti Glatt Pharma reagovat v krátkém čase na požadavky zákazníků a na změny ve výrobě. Souvisejícím požadavkem bylo umět kvalifikovaně stanovit termíny dodávek, umět objektivizovat rozhodování o změnách pracovní náplně výrobních zdrojů a přejít od plánování výroby k jejímu skutečnému řízení v reálném čase.

Projekt skončil po 9 měsících spolupráce pracovníků PROVIS a Glatt Pharma a jeho výsledek charakterizují slova vedoucího projektu za společnost Glatt Pharma ing. Heringa:

„Naše schopnost reagovat na změny ve výrobě a na změny požadavků zákazníků se zavedením dílenského plánování výrazně zlepšila. Přešli jsme od subjektivního sestavování pracovní náplně jednotlivých pracovišť k objektivní tvorbě front práce, které vytváříme pro každý výrobní zdroj.

Fronty práce jsou sestavovány pro směny a dny v podmínkách omezených výrobních kapacit, s ohledem na dostupnost materiálu, koordinují sled výrobních operací a zohledňují výrobu tzv. detailů, které byly dříve v plánu zahrnuty pouze jako sumární počet potřebných hodin.

Realizací projektu bylo dále dosaženo plynulejší výroby, rovnoměrnějšího zatížení výrobních kapacit a výrazně přispělo k celkovému zprůhlednění výrobního procesu.“

20.9.2008: Účast na MSV 2008 ve dnech 15. – 19. září 2008

Společnost PROVIS se stejně jako v předchozích letech i v roce 2008 zúčastnila tentokráte jubilejního 50. ročníku mezinárodního strojírenského veletrhu v Brně.

V rámci naší expozice v pavilonu B jsme zájemcům představovali novinky v plánování a řízení výroby – a to jak v rámci celopodnikového systému řízení Microsoft DynamicsTM NAV, tak v podobě operativního řízení dílenské výroby AHP Leitstand a sběru dílenských dat OKdata. Všechny nabízené produkty jsme zájemcům předvedli v plné konfiguraci přímo na stánku. Naším cílem bylo podat co nejlepší představu o možnostech jejich využití při řešení každodenních problémů v řízení výrobních firem. O tom, že tato problematika je aktuální v řadě podniků svědčí i vysoký počet návštěvníků, kteří zamířili k našemu stánku.

Přílohy: plakát NAV, plakát AHP.

20.9.2008: Seminář „Vše, co potřebujete pro plánování a řízení výroby“

Seminář „Vše, co potřebujete pro plánování a řízení výroby“, který jsme uspořádali ve spolupráci se společností Microsoft ČR, se konal dne 16.9.2008 v příjemném komorním prostředí mramorového Loosova sálu.

K tématu plánování a řízení výroby hovořilo několik přednášejících:

  • Ing. Petr Dvořák (PROVIS): problematika plánování výroby v podnicích; operativní řízení dílen AHP Leitstand; sběr dat OKdata – čárové kódy
  • Ing. Jan Krchák (PROVIS): řešení výroby v celopodnikovém systému Microsoft Dynamics NAV
  • Ing. Petr Hampejs (Microsoft Business Solutions); budoucnost, vývoj a garance produktu Microsoft DynamicsTM NAV
  • Ing. Lenka Heczková (PNO Consultants): možnost žádat o finanční zdroje pro oblast informačního systému podniku pomocí programu ICT v podnicích

Návštěvníci semináře si odnesli vyčerpávající pohled na komplexní řešení pro plánování a řízení výroby strojírenského podniku. O zájmu návštěvníků o tuto problematiku svědčí i řada dotazů, které padly v rámci diskuse účastníků s přednášejícími.

Všem účastníkům děkujeme a těšíme se na další setkání na obdobných akcích, které připravujeme do budoucna.

25.6.2008: PROVIS opět sponzorem festivalu Starý dobrý western 2008

Společnost PROVIS se stejně jako v předchozích letech stala sponzorem country festivalu Starý dobrý western, jehož jubilejní 10. ročník se bude konat ve dnech 1. a 2. srpna 2008 již klasicky na Bystřičce (přehradě) u Vsetína.

Jedná se o jeden z největších festivalů v České republice zaměřených ryze na country a bluegrassovou hudbu. Letošní ročník je opět zařazen do šňůry festivalů produkční agentury Folk a Country, uváděné pod názvem Léto s kozlem. Mezi účinkujícími najdeme jak známá jména jako Věra Martinová, Wabi Daněk, Taxmeni, Nezmaři nebo Petr Spálený, tak i méně známé kapely (Gympleři, Karel Zich Revival, a další).

Srdečně zveme všechny příznivce country hudby k návštěvě. Strávíte tak dva dny ve společnosti výborné hudby, bohatého doprovodného programu a mezi lidmi naladěnými na stejnou vlnu.

24.7.2007: PROVIS získal Certifikát ČSN EN ISO 9001:2001

Dne 24.7.2007 jsme získali certifikát, který je dokladem, že společnost PROVIS v oboru "poskytování software; činnost v oboru informačních systémů" zavedla a udržuje systém managementu jakosti splňující požadavky ČSN EN ISO 9001:2001.